Direktlänk till inlägg 17 januari 2009

17/1

Av Eliasson - 17 januari 2009 03:15

Dagen började med att jag vaknade riktigt tidigt. Halv 9 är man inte van vid..

Sen satte jag mig vid datan, där sitter jag 24/7 antar jag. På datan äre väl pixbox, msn och musik som gäller.

Efter ungefär 2 timmar vid datan skulle jag byta om. Laget skulle spela en "match" mot varandra i bergnäset.

Det gick mindre bra.

Sedan när jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen käkade jag nudlar (y)

Efter maten packade jag och drog till johanna ( som nu har fått ett uselt smeknamn: Johaskabar ).


Frossa godis och chips och även björn gustafsson. Fyfan vad skön killen är alltså! KANONKUL 5 AV 5 TOASTS.

Efter vi blåst upp sovmadrasserna vare dags för "truth or konkee". ;)

Mycket avslöjande kom fram och jag fick även sjunga inför dom. Det kändes ganska bra när jag fick höra att jag faktiskt inte var så dålig på att sjunga. Jag har alltid gillat att sjunga, (nog för att jag alltid sjunger i duschen) så det var riktigt kul att få höra att jag sjunger bra när det handlar om något man verkligen brinner för.


Till tjejerna som var med då: Hur jobbiga ni än är, hur mycket ni än stör.. så älskar jag er över mitt hjärta! <3


 
 
Ingen bild

fannny

29 januari 2009 17:50

sötnos,du är så fin.
Man ba gåshud när du sjunger!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eliasson - 4 februari 2009 15:39

har inte mycket att blogga om. var sugen på att slänga in ett inlägg..   lyssnar på musik, på katy perry. hon är så otroligt bra, lyssna! http://www.youtube.com/watch?v=140C3IPKWsU&feature=related   tror att jag ska fara förbi syster ett tag. för at...

4/2

Av Eliasson - 4 februari 2009 15:30

hejhej. förlåt om jag inte bloggade igår, var lite trött, hade träning och var på stan. köpte en tunika till Thailand. Idag är det bara 27 dagar kvar. räknar ner!   just nu lyssnar jag på musik, pixbox och msn. funderar på att baka muffins. puss   ht...

2/2

Av Eliasson - 2 februari 2009 21:03

tjobba! inte mycket har hänt idag, varit med tove, hanna j och sara. vi har bakat kladdkaka att äta, eller ja... iallafall deg att äta ;) imorn ska jag på stan med tove.   jag har även insett att jag är kär! <3 puss   ...

1/2

Av Eliasson - 1 februari 2009 14:17

Hejsan. Som sagt, gårdagen var tuff så nu är jag riktigt trött, ids inte ens resa mig ifrån datastolen. Trots kramp i benen och trötteri pallade jag mig till min moster som fyller 31 för att fika och säga grattis. Funderar på att fara in till stan im...

Av Eliasson - 31 januari 2009 21:19

Hej. Imorse klev jag upp klockan 5 som sagt för att åka buss med laget till Umeå. Bussresan var lång. Själv försökte man ju sova, men när 5 andra lag är med är det inte så lätt. Vi mötte dom som var ett år äldre och vi förlorade bara med 10 p. På väg...

Presentation

Omröstning

Vem är bäst?
 Katy Perry
 Britney Spears
 Miss Li

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards